Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Φωτο 1. Παλαιά φωτογραφία από το πανηγύρι στο Φαρμάκι. Την είχε στην κατοχή της η αδελφή μου Δήμητρα στην Αυστραλία.


Φωτο 2. Στο καφενείο του Κωνσταντίνου Σταθόουλου έχει κοπεί το ρεύμα ,αλλά η ξερή συνεχίζεται με τα κεριά.

Φωτό 3. Παλιά στον αΑετό υπήρχε
οικοκυρική σχολή ,στην οποία πολές
κοπέλες από τον αΑετό και τα γύρω
χωριά μάθαιναν ραπτική και άλλες
τέχνες. Εδώ τα κορίτσια της σχολής
σε κάποια εκδρομή τους.

Φωτό 4. Όλοι τους αγαπημένα
πρόσωπα ,μακαρίτες πλέον
ποζάρισαν για μια φωτογραφία
με πολύ χιούμορ.


2 σχόλια:

  1. Γιωργος Σταθοπουλος28 Μαΐου 2011 στις 11:57 μ.μ.

    Παναγιώτη η οικοκυρική σχολή λειτουργούσε στο σπίτι μου,στην αγορά!Θυμάμαι τον πατέρα μου που φρόντιζε οτι χρειαζόταν για να λειτουργεί όσο πιο καλά γινόταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παναγιωτη γεια σου! Υπεροχο blog - μπραβο σας!! Μεσα απο της φωτογραφιες σας ειδα τον πατερα μου. Σπιτι μας εχουμε μονο μια που ειναι σε αυτη την ηλικια περιπου οποτε αυτη εδω εχει για μενα μια αξια ανεκτημιτη. Σε ευχαριστω! Σε ευχαριστω που την ανεβασες, που μπορεσα να δω τον μπαμπα μου και που ειδα και το γιο μου μεσα απο τον πατερα μου. Να εισαι παντα καλα και παντα δημιουργικος.
    Με εκτιμηση,
    Βουλα Αγγελοπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή